![]() |
| Elle lukee nukelle Fedja-setää ja näyttää kuvia. |
Mörköpelkoon löytyi ainakin tilapäinen apu: se kiva mörkö! Kyllähän Elle jo tietää että "mörkö se lähti piiriin". Tosin useimmiten tuo laulu jatkuu suussani epämääräisenä oopperana, johon Elle osallistuu:
U: "Elle se lähti syömään, tinttanttanttanttallallei. Tahtooko Elle leipää?"
![]() |
| "Elle toittaa titataa." |
U: "...Elle se tahtoo leipää. Tahtooko Elle juustoo?"
E: "Joo! Tinttattanttanttanttanttaa!"
U: "Tinttanttanttanttallallei! Mörkökin tahtoo juustoo, mörkökin tahtoo juustoo..."
Tästähän syntyy pikkuhiljaa ihan oma Mörköooppera.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti