![]() |
| Isin stetoskoopilla kuuluis hyvin, ku vaan vielä löytyis se sydämen paikka! |
Ä: Elle kultaseni!
E: Äiti ultaseni!
Ä: Ooi, äitin pieni Elle.
E: Pieni äiti!
Hampaita pestessä:
Ä: Suu auki, kultaseni!
E: En minä ole mitään ultaseni. Minä olen Elle!
Ä: Niin. Suu auki, Elle!
Nukkumaan mennessä:
Ä: Äiti rakastaa Elleä. Minä rakastan sinua.
Hetken kuluttua, laitettuani lapsen jo sänkyyn...
E: Minä atastan sinua!
Ä: Oooi, minäkin rakastan sinua!
E (suuttuu): EI!! Minä atastan Sinua!!
Ä: ...selvä!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti