torstai 29. toukokuuta 2014

Hellittelyä

Käytän jatkuvasti hellittelysanoja puhuessani Ellelle. Vasta hiljattain hän on selvästi alkanut reagoimaan niihin ja käyttämään niitä itse. Viime päivien keskusteluja:

Isin stetoskoopilla kuuluis hyvin,
ku vaan vielä löytyis se sydämen paikka!
Sohvalla halitellessa:
Ä: Elle kultaseni!
E: Äiti ultaseni!
Ä: Ooi, äitin pieni Elle.
E: Pieni äiti!

Hampaita pestessä:
Ä: Suu auki, kultaseni!
E: En minä ole mitään ultaseni. Minä olen Elle!
Ä: Niin. Suu auki, Elle!

Nukkumaan mennessä:
Ä: Äiti rakastaa Elleä. Minä rakastan sinua.
Hetken kuluttua, laitettuani lapsen jo sänkyyn...
E: Minä atastan sinua!
Ä: Oooi, minäkin rakastan sinua!
E (suuttuu): EI!! Minä atastan Sinua!!
Ä: ...selvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti