tiistai 31. joulukuuta 2013

Isiä ikävä

Elle on kaipaillut isiä monenmoisissa tilanteissa reissun päällä.
 
Kun Elle ei yllä johonkin, eikä äitikään yllä häntä nostamaan (esim. lamppuun...):
E: "Elle ei yllä. Isi nostaa Ellen!"
 
Kun Elle yrittää nostaa jotain painavaa ja äiti kieltää (esim. mummun lasivaakaa):
"Mainana! (=Painava) Elle ei osaa. Isi auttaa Elleä!"
 
Kun Elle tarkistaa melkeinpä päivittäin, että onko nyt tosi, ettei isi vieläkään ole täällä reissussa mukana:
E: "Ei ole isiä. Isi on töissä."
 
Pitkä on ollut isillä työvuoro, kun toista viikkoa olimme reissussa ja kotiin saavuttuamme isi on siellä töissä edelleen...
 
Alla olevaa kuvaa edelsi Ellen pitkä istuskelu lattialla hääkuvamme sylissään ja sen osoittelu: "Äiti, isi, äiti, isi..." Mellu-täti ikuisti pikkumurun, jolla on ikävä isiä. Huomenna tapaavat taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti